Η Μουσικοκινητική αγωγή και η μεθοδολογία διδασκαλίας της στα παιδιά
🏷️ Μόλις με 35 € / μήνα
⏱️ Διάρκεια: 2 ώρες την εβδομάδα για 12 μήνες
👨🏫 Με φυσικό ομιλητή (εισηγητή)
💻 Εξ αποστάσεως παρακολούθηση
📖 Δωρεάν επιμορφωτικό υλικό
🎓 Δυνατότητα έκδοσης πιστοποιητικού επιμόρφωσης
Πληροφορίες για το σεμινάριο:
Τρόπος παρακολούθησης του σεμιναρίου:
Εξ αποστάσεως (με σύγχρονη ή/και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση). Η εξ αποστάσεως παρακολούθηση γίνεται με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιθυμείτε:
1. Με σύγχρονη τηλεκπαίδευση όπου παρακολουθείτε τα μαθήματα εξ αποστάσεως ζωντανά και σε πραγματικό χρόνο (real time), ενώ ταυτόχρονα μπορείτε να αλληλεπιδράτε με εικόνα και ήχο τόσο με τους εισηγητές όσο και με τους άλλους συμμετέχοντες του σεμιναρίου.
2. Με ασύγχρονη τηλεκπαίδευση όπου έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε σε βίντεο τα μαθήματα που χάσατε ή τα προηγούμενα μαθήματά σας από το δικό σας τμήμα, όσες φορές και ό,τι ώρα θέλετε. Επίσης, ακόμα και αν έχετε άλλες υποχρεώσεις αυτή την περίοδο και δεν σας είναι εύκολο να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, έχετε τη δυνατότητα να κρατήσετε τη θέση σας στο σεμινάριο έως την ημερομηνία που αναγράφεται στο πάνω μέρος της σελίδας προκειμένου να κερδίσετε τις μειωμένες τιμές στα δίδακτρα και να παρακολουθήσετε τα μαθήματα όποτε μπορέσετε με την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση!
Το σεμινάριο απευθύνεται:
Τo επιμορφωτικό σεμινάριο: Η Μουσικοκινητική αγωγή και η μεθοδολογία διδασκαλίας της στα παιδιά απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, δασκάλους, μουσικούς, ηθοποιούς και γενικότερα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν, από 18 ετών και άνω και ασχολούνται ή πρόκειται να ασχοληθούν με την εκπαίδευση παιδιών σχολικής ή/και προσχολικής ηλικίας.
Σκοπός του σεμιναρίου:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η απόκτηση σημαντικών γνώσεων στη μουσικοκινητική, αλλά και η ενδυνάμωση του βιογραφικού με την απόκτηση του πιστοποιητικού για την αγορά εργασίας.
Διάρκεια σεμιναρίου:
Το επιμορφωτικό σεμινάριο: Η Μουσικοκινητική αγωγή και η μεθοδολογία διδασκαλίας της στα παιδιά γίνεται 2 συνεχόμενες ώρες την εβδομάδα και έχει διάρκεια 12 μήνες (48 δίωρα μαθήματα).
Έναρξη σεμιναρίου:
Το σεμινάριο ξεκινά με την ολοκλήρωση του χρονικού ορίου συμμετοχής (που αναγράφεται στο πάνω μέρος της παρούσας σελίδας), όπου κατόπιν κοινής συνεννόησης ορίζονται οι μέρες και ώρες διεξαγωγής, ώστε να εξυπηρετούνται όλοι οι συμμετέχοντες.
💡 Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορέσετε να συνεχίσετε την παρακολούθηση του σεμιναρίου, δεν υποχρεούστε να πληρώσετε τους μήνες που δεν θα παρακολουθήσετε.
Κόστος:
Εγγραφή: Δωρεάν
Μηνιαία Δίδακτρα:
Μόλις 35 € / μήνα
Ισχύουν επιπλέον εκπτώσεις:
• Για early entry
• Για προεξόφληση διδάκτρων
Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε παρακάτω για να ενημερωθείτε!
💡 Η προσφορά ισχύει μέχρι την κάλυψη των θέσεων. Δηλώστε εγκαίρως τη συμμετοχή σας για να προλάβετε!
💡 Η κράτηση της θέσης στην τιμή προσφοράς εξασφαλίζεται με την καταβολή του 1ου μήνα των διδάκτρων.
Χρονικό όριο συμμετοχής:
Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε παρακάτω, έως την ημερομηνία που αναγράφεται στο πάνω μέρος της παρούσας σελίδας.
Βεβαίωση/Πιστοποιητικό
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου έχετε τις παρακάτω επιλογές:
📜 1η επιλογή: Να λάβετε Δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ (αποστέλλεται στο e-mail σας).
📜 2η επιλογή: Να συμμετάσχετε σε εξετάσεις αξιολόγησης (με χρέωση στα 350 €), λαμβάνοντας πιστοποιητικό με αναλυτική βαθμολογία αξιολόγησης για την επισφράγιση των γνώσεων σας, την ενίσχυση του βιογραφικού σας και για τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην αγορά εργασίας (αποστέλλεται στο e-mail σας).
💡 Η βεβαίωση και το πιστοποιητικό εκδίδονται από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ
🎁 Οι σπουδαστές που συμμετέχουν στις εξετάσεις, λαμβάνουν επιπλέον ΔΩΡΟ έκπληξη!
🏅 Οι σπουδαστές που αριστεύουν στις εξετάσεις πιστοποίησης λαμβάνουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ για ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση του βιογραφικού τους.
Περιγραφή του αντικειμένου:
“Η μουσική είναι η παγκόσμια γλώσσα της ανθρωπότητας” (Henry Wadsworth Longfellow 1807-1882). Η γλώσσα, ως μέσο έκφρασης ιδεών και συναισθημάτων, αλλά πρωτίστως ως μέσο επικοινωνίας των μελών μιας κοινωνίας, διδάσκεται ήδη από την παιδική ηλικία, κάτι που δεν ισχύει, τουλάχιστον σε ευρεία κλίμακα, για τη μουσική.
Κι όμως, η μουσική γλώσσα έχει την ικανότητα να επικοινωνεί με όλα αυτά που η ομιλούσα εκφράζει και ακόμα περισσότερα σε ακόμα περισσότερους: συναισθήματα, εικόνες, λεπτές αποχρώσεις που η πεπερασμένη λεκτική έκφραση αδυνατεί να αποδώσει, η μουσική τα ταξιδεύει στο χώρο και στο χρόνο.
Η επαφή με τη μουσική γλώσσα είναι λοιπόν ανάγκη. Ανάγκη ελεύθερης έκφρασης, δημιουργίας, επικοινωνίας, εξέλιξης και αυτοπραγμάτωσης. Μέσα στο πλαίσιο της γενικής εκπαίδευσης πολύ λίγος χώρος έχει παραχωρηθεί στη μουσική παιδεία, μια μικρή γωνιά, που υποψιασμένοι μουσικοί παιδαγωγοί προσπάθησαν να φωτίσουν και να επεκτείνουν, αφήνοντας τις πολύτιμες γνώσεις τους κληρονομιά σε νέους παιδαγωγούς.
Όπως ο Γερμανός Carl Orff, που η εμπειρία του έδειξε πως η ελεύθερη έκφραση, η φαντασία και η δημιουργικότητα αναπτύσσεται από την παιδική ηλικία και μάλιστα σε περιβάλλον ασφαλές και μη κριτικό, όπου όλοι είναι εξίσου σημαντικοί και ικανοί.
Ο παιδαγωγός, στόχο έχει να εξασφαλίσει ένα περιβάλλον οικείο και ευχάριστο στα παιδιά, όπου κάθε συναίσθημα πίεσης και άγχους δεν είναι ευπρόσδεκτο, όπου τα παιδιά εξερευνούν την καινούρια αυτή γλώσσα διασκεδάζοντας, συμμετέχοντας ενεργά, αυτοσχεδιάζοντας, χρησιμοποιώντας το σώμα τους, τη φωνή τους και τον εσωτερικό τους ρυθμό πριν γνωριστούν με τα μουσικά όργανα.
Όπως ακόμα ο Zoltán Kodály, o Ούγγρος συνθέτης, που πίστεψε πως τα παιδιά αποκτούν μουσικό κριτήριο από μικρή ηλικία μόνο ερχόμενα σε επαφή με τα καλύτερα μουσικά ερεθίσματα, και πως το να διδάσκονται τη λαϊκή μουσική τους παράδοση είναι εξίσου σημαντικό με το να διδάσκονται τη γλώσσα τους.
Όπως, τέλος, ο Σουηδός Émile Jaques-Dalcroze, ο οποίος δίδασκε πως ο καλύτερος τρόπος να αντιληφθούμε και να βιώσουμε τη μουσική είναι μέσω του σώματός μας και της κίνησης. Όλες οι παραπάνω παιδαγωγικές πεποιθήσεις συγκλίνουν σε κάτι θεμελιώδες: Το ρόλο του παιδαγωγού, του καθοδηγητή. Μέλημά του είναι η δημιουργία περιβάλλοντος εμπιστοσύνης, διασκέδασης, ασφάλειας, εξοικείωσης.
Η αξιολόγηση του έμψυχου υλικού και της δυναμικής του. Προτέρημα του η ευελιξία και προσαρμογή του στη σύνθεση και τη διάθεση της εκάστοτε ομάδας, η σφαιρική και βαθιά γνώση της μουσικής θεωρίας και πράξης.
Στο σεμινάριο αναλύονται τα παρακάτω θέματα:
• Τι είναι η μουσικοκινητική αγωγή
• Το πεδίο εφαρμογής της μουσικοκινητικής αγωγής
• Βασικά θεωρητικά στοιχεία
• Η σημασία της μουσικοκινητική αγωγής για την ανάπτυξη του παιδιού
• Σωματική έκφραση μέσω της μουσικής: συνδυασμός ηχητικού ερεθίσματος και κίνησης
• Η μουσικοκινητική αγωγή στην εκπαίδευση
• Ο ήχος: Ρυθμός, τόνος και μελωδία
• Ένταση ήχου και ταχύτητα
• Στοιχεία οργανογνωσίας
• Ήχος και φωνή
• Αυτοσχεδιασμός και δημιουργικότητα
• Σύστημα Orff
• Σύστημα Kodaly
• Σύστημα Dalcroze
• Αρχές διδασκαλίας της μουσικοκινητικής αγωγής
Σημαντικό! Δεν απαιτούνται υποχρεωτικές εργασίες ή test κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Επικοινωνήστε με το Κέντρο Σεμιναρίων Αθηνών στο τηλέφωνο 210 2205040 ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα σας καλέσουμε για να συζητήσουμε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Κωδικός φόρμας: ΚΣ-3