Πιστοποιημένο σεμινάριο: Γραμματέας διοίκησης

Το εξ αποστάσεως πιστοποιημένο σεμινάριο: Γραμματέας διοίκησης γίνεται 2 συνεχόμενες ώρες την εβδομάδα και έχει διάρκεια 10 μήνες (40 δίωρα μαθήματα).

🏷️ Μόλις με 35 € / μήνα
⏱️ Διάρκεια: 2 ώρες την εβδομάδα για 10 μήνες
👨‍🏫 Με φυσικό ομιλητή (εισηγητή)
💻 Εξ αποστάσεως παρακολούθηση
📖 Δωρεάν επιμορφωτικό υλικό
🎓 Δυνατότητα έκδοσης πιστοποιητικού από την ACTA – Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Πληροφορίες για το σεμινάριο:
Τρόπος παρακολούθησης του σεμιναρίου:

Εξ αποστάσεως (με σύγχρονη ή/και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση). Η εξ αποστάσεως παρακολούθηση γίνεται με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιθυμείτε:

1. Με σύγχρονη τηλεκπαίδευση όπου παρακολουθείτε τα μαθήματα εξ αποστάσεως ζωντανά και σε πραγματικό χρόνο (real time), ενώ ταυτόχρονα μπορείτε να αλληλεπιδράτε με εικόνα και ήχο τόσο με τους εισηγητές όσο και με τους άλλους συμμετέχοντες του σεμιναρίου.
2. Με ασύγχρονη τηλεκπαίδευση όπου έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε σε βίντεο τα μαθήματα που χάσατε ή τα προηγούμενα μαθήματά σας από το δικό σας τμήμα, όσες φορές και ό,τι ώρα θέλετε. Επίσης, ακόμα και αν έχετε άλλες υποχρεώσεις αυτή την περίοδο και δεν σας είναι εύκολο να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, έχετε τη δυνατότητα να κρατήσετε τη θέση σας στο σεμινάριο έως την ημερομηνία που αναγράφεται στο πάνω μέρος της σελίδας προκειμένου να κερδίσετε τις μειωμένες τιμές στα δίδακτρα και να παρακολουθήσετε τα μαθήματα όποτε μπορέσετε με την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση!

Το σεμινάριο απευθύνεται:

Το πιστοποιημένο σεμινάριο: Γραμματέας διοίκησης απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο από 18 ετών και άνω καθώς και σε γραμματείς που έχουν μικρή εμπειρία και αναζητούν ταχύτατη ανάπτυξη του επαγγέλματός τους και βελτίωση της προσωπικότητάς τους, γραμματείς που είναι εξοικειωμένοι-ες με το επάγγελμα και επιζητούν εξειδίκευση, γραμματείς που έρχονται σε επαφή με κόσμο και επιθυμούν να βελτιώσουν τις πρακτικές και επικοινωνιακές τους ικανότητες, στελέχη γραμματείας και στελέχη που εποπτεύουν γραμματείς, γραμματείς διοικητικών, προέδρων και στελεχών διεύθυνσης, γραμματείς όλων των επιπέδων: επιχειρήσεων, οργανισμών, δημοσίων φορέων κ.λπ., επιχειρηματίες μικρών-μεσαίων επιχειρήσεων οι οποίοι ασκούν οι ίδιοι τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη και επιθυμούν να αποκτήσουν τις σύγχρονες γνώσεις – ικανότητες – δεξιότητες, αποφοίτους Α.Ε.Ι, Τ.Ε.Ι. ΙΕΚ και ιδιωτικών σχολών που επιθυμούν να ασχοληθούν με το επάγγελμα του γραμματέα διοίκησης και σε φοιτητές και ανέργους.

Σκοπός του σεμιναρίου:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η απόκτηση ειδικών γνώσεων στο αντικείμενο του Γραμματέα Διοίκησης στις επιχειρήσεις, καθώς και η ενδυνάμωση του βιογραφικού με την απόκτηση του πιστοποιητικού για την αγορά εργασίας.

Διάρκεια σεμιναρίου:

Το πιστοποιημένο σεμινάριο: Γραμματέας διοίκησης γίνεται 2 συνεχόμενες ώρες την εβδομάδα και έχει διάρκεια 10 μήνες (40 δίωρα μαθήματα).

Έναρξη σεμιναρίου:

Το σεμινάριο ξεκινά με την ολοκλήρωση του χρονικού ορίου συμμετοχής (που αναγράφεται στο πάνω μέρος της παρούσας σελίδας), όπου κατόπιν κοινής συνεννόησης ορίζονται οι μέρες και ώρες διεξαγωγής, ώστε να εξυπηρετούνται όλοι οι συμμετέχοντες.

💡 Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορέσετε να συνεχίσετε την παρακολούθηση του σεμιναρίου, δεν υποχρεούστε να πληρώσετε τους μήνες που δεν θα παρακολουθήσετε.

Κόστος:

Εγγραφή: Δωρεάν

Μηνιαία Δίδακτρα:
Μόλις 35 € / μήνα
Ισχύουν επιπλέον εκπτώσεις:
• Για early entry
• Για προεξόφληση διδάκτρων
Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε παρακάτω για να ενημερωθείτε!

💡 Η προσφορά ισχύει μέχρι την κάλυψη των θέσεων. Δηλώστε εγκαίρως τη συμμετοχή σας για να προλάβετε!
💡 Η κράτηση της θέσης στην τιμή προσφοράς εξασφαλίζεται με την καταβολή του 1ου μήνα των διδάκτρων.

Χρονικό όριο συμμετοχής:

Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε παρακάτω, έως την ημερομηνία που αναγράφεται στο πάνω μέρος της παρούσας σελίδας.

Βεβαίωση/Πιστοποιητικό

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου έχετε τις παρακάτω επιλογές:

📜 1η επιλογή: Να λάβετε Δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ (αποστέλλεται στο e-mail σας).
📜 2η επιλογή: Να συμμετάσχετε σε εξετάσεις αξιολόγησης (με χρέωση στα 180 €), προκειμένου να ενισχύσετε το βιογραφικό σας στην αγορά εργασίας και να λάβετε τα παρακάτω δύο αποδεικτικά (αποστέλλονται στο e-mail σας):
1. Πιστοποιητικό με αναλυτική βαθμολογία από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ
2. Βεβαίωση αναγνωρισμένης πιστοποίησης επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

🎁 Οι σπουδαστές που συμμετέχουν στις εξετάσεις, λαμβάνουν επιπλέον ΔΩΡΟ έκπληξη!
🏅 Οι σπουδαστές που αριστεύουν στις εξετάσεις πιστοποίησης λαμβάνουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ για ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση του βιογραφικού τους.

Περιγραφή του αντικειμένου:

Η θέση του/της γραμματέως ήταν πάντα η θέση κλειδί για κάθε σοβαρή και αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Είναι το δεξί χέρι του εκάστοτε Επιχειρηματία, Διευθύνοντος Συμβούλου, Προέδρου Ομίλων Εταιριών ή Δημοσίων Φορέων, είναι το πιο ζωτικό και απαραίτητο κύτταρο σε κάθε επιχείρηση.

Οι γραμματείς αρκετές φορές καταναλώνουν πολύ προσωπικό χρόνο στην εργασία τους και προσπαθούν να επιβιώσουν κάτω από καταστάσεις χάους, άγχους και πίεσης. Αυτό συμβαίνει, διότι συνήθως σχεδόν όλα αρχίζουν και τελειώνουν από αυτή την καίρια θέση εργασίας. Για αυτό το λόγο, για αρκετούς/τές αποτελεί η εργασία τους αιτία άγχους, δυσαρέσκειας και συγκρούσεων, από εσω-εξωγενείς παράγοντες. Όπως είναι φυσικό κανένας άνθρωπος δεν επιθυμεί τα παραπάνω. 

Η εργασία μας, επιβάλλεται να είναι χρόνος δημιουργικής απασχόλησης, δίνοντάς μας χαρά και ικανοποίηση, προοπτική και όχι δυσαρέσκεια. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αυξηθεί η γνώση και η ικανότητα στα πρακτικά θέματα, π.χ. αλληλογραφία, αρχειοθέτηση και λοιπά καθήκοντα, να μυήσει τις/τους γραμματείς στους παράγοντες που επηρεάζουν αλλά και διαμορφώνουν την συμπεριφορά τους, να αναπτύξουν επαγγελματικό profile και δεξιότητες αναγνώρισης συμπεριφορών και να τις αντιμετωπίζουν ανάλογα, να διαχειρίζονται σωστά και αποτελεσματικά το άγχος ώστε να είναι πηγή δημιουργίας, καθώς και να οργανώσουν αλλά και να σχεδιάσουν καλύτερα το χρόνο τους και την εργασία τους σε ημερήσια ή εβδομαδιαία βάση, πετυχαίνοντας τους στόχους όπως είναι η αύξηση της παραγωγικότητας, η ορθή διαχείριση του χρόνου, η επικοινωνία και η δημιουργία κλίματος ευχαρίστησης.

Στο σεμινάριο αναλύονται τα παρακάτω θέματα:

• Τι είναι ο γραμματέας διοίκησης
• Οι υποχρεώσεις και οι αρμοδιότητες του γραμματέα διοίκησης
• Ποια προσόντα θα πρέπει να έχει ο γραμματέας διοίκησης
• Οριοθέτηση των καθηκόντων του τμήματος της γραμματείας
• Επαγγελματική δεοντολογία του γραμματέα διοίκησης
• Management και Marketing: σημαντικές έννοιες και αρχές της διοίκησης επιχειρήσεων
• Η δομή της επιχείρησης και τα διοικητικά στελέχη

• Το management της γραμματείας
• Το marketing της γραμματείας: Τεχνικές πωλήσεων
• Η σημασία της γλώσσας του σώματος για τη θέση του γραμματέα διοίκησης: Αρχές και τεχνικές
• Ενδυματολογικός κώδικας (dress code)
• Αρχειοθετήσεις και ταξινόμηση εγγράφων
• Ταμείο: Έσοδα – Έξοδα
• Λογιστικός έλεγχος και χρήση λογιστικών προγραμμάτων
• Δελτίο αποστολής – Τιμολόγια – Αποδείξεις
• Συναλλαγές – Διαχείριση τραπεζών
• Παραγγελίες

• Αρμοδιότητες του προϊστάμενου διοίκησης
• Δομή και οργάνωση του τμήματος γραμματείας
• Έλεγχος
• Διαχείριση συγκρούσεων και επίλυση προβλημάτων
• Εμπιστευτικές πληροφορίες

• Η διαχείριση του χρόνου (Time management): Οι αρχές της διαχείρισης χρόνου
– Καθορισμός προτεραιοτήτων
– Αξιοποίηση και επένδυση χρόνου
– Διαχείριση της αναβλητικότητας
• Μεθοδολογία οργάνωσης εργασιών
– Επείγουσες εργασίες
– Αναθέσεις εργασιών
– Έλεγχος εργασιών
– Ομαδική εργασία και εργασία σε ομάδες
• Οριοθέτηση επειγόντων και σημαντικών εργασιών
• Καταμερισμός εργασιών στο τμήμα
• Διαχείριση εκκρεμοτήτων
• Ηλεκτρονικά εργαλεία
– Calendar
– Outlook
– Gmail
– Skype
– Hangouts

• Ορθογραφικός έλεγχος
• Αρχές συγγραφής κειμένων
• Λειτουργία μηχανών αναζήτησης
• Μεταφορά αρχείων με διαδικτυακό πρόγραμμα
• Ηλεκτρονικές υπογραφές
• Τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης

• Επικοινωνία μέσω αλληλογραφίας
• Επικοινωνία μέσω e-mail (ηλεκτρονική αλληλογραφία)
• Αρχές αποστολής και διαχείρισης e-mail
• Σύνταξη επιστολής
• Τηλεφωνική επικοινωνία
– Εισερχόμενες κλήσεις
– Εξερχόμενες κλήσεις
• Ραντεβού και συναντήσεις
• Δημόσιες σχέσεις
• Διαχείριση κρίσεων

• Τυπολογία πελατών
• Μέθοδοι επικοινωνίας με πελάτες
• Κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών
• Το marketing υπηρεσιών
• Διαχείριση παραπόνων και τεχνικές διαπραγμάτευσης
• Συμπεριφορά και ψυχολογία πελατών
• Απομακρυσμένη βοήθεια πελατών με χρήση προγραμμάτων (anydesk, teamviewer κ.ά.)

Σημαντικό! Δεν απαιτούνται υποχρεωτικές εργασίες ή test κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.

Επικοινωνήστε με το Κέντρο Σεμιναρίων Αθηνών στο τηλέφωνο 210 2205040 ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα σας καλέσουμε για να συζητήσουμε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Κωδικός φόρμας: ΚΣ-12