Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management)
🏷️ Μόλις με 25 € / μήνα
⏱️ Διάρκεια: 2 ώρες την εβδομάδα για 12 μήνες
👨🏫 Με φυσικό ομιλητή (εισηγητή)
💻 Εξ αποστάσεως παρακολούθηση
📖 Δωρεάν επιμορφωτικό υλικό
🎓 Δυνατότητα έκδοσης πιστοποιητικού επιμόρφωσης
Πληροφορίες για το σεμινάριο:
Τρόπος παρακολούθησης του σεμιναρίου:
Εξ αποστάσεως (με σύγχρονη ή/και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση). Η εξ αποστάσεως παρακολούθηση γίνεται με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιθυμείτε:
1. Με σύγχρονη τηλεκπαίδευση όπου παρακολουθείτε τα μαθήματα εξ αποστάσεως ζωντανά και σε πραγματικό χρόνο (real time), ενώ ταυτόχρονα μπορείτε να αλληλεπιδράτε με εικόνα και ήχο τόσο με τους εισηγητές όσο και με τους άλλους συμμετέχοντες του σεμιναρίου.
2. Με ασύγχρονη τηλεκπαίδευση όπου έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε σε βίντεο τα μαθήματα που χάσατε ή τα προηγούμενα μαθήματά σας από το δικό σας τμήμα, όσες φορές και ό,τι ώρα θέλετε. Επίσης, ακόμα και αν έχετε άλλες υποχρεώσεις αυτή την περίοδο και δεν σας είναι εύκολο να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, έχετε τη δυνατότητα να κρατήσετε τη θέση σας στο σεμινάριο έως την ημερομηνία που αναγράφεται στο πάνω μέρος της σελίδας προκειμένου να κερδίσετε τις μειωμένες τιμές στα δίδακτρα και να παρακολουθήσετε τα μαθήματα όποτε μπορέσετε με την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση!
Το σεμινάριο απευθύνεται:
Το επιμορφωτικό σεμινάριο: Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management) απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο από 18 ετών και άνω καθώς και σε όσους ασχολούνται ή ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τον τουρισμό, ξενοδοχεία, την εστίαση και την εξυπηρέτηση πελατών.
Σκοπός του σεμιναρίου:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την αποτελεσματική οργάνωση και διαχείριση του τμήματος υποδοχής, εστιάζοντας στη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών και στη χρήση σύγχρονων εργαλείων και τεχνικών.
Διάρκεια σεμιναρίου:
Το επιμορφωτικό σεμινάριο: Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management) γίνεται 2 συνεχόμενες ώρες την εβδομάδα και έχει διάρκεια 12 μήνες (48 δίωρα μαθήματα).
Έναρξη σεμιναρίου:
Το σεμινάριο ξεκινά με την ολοκλήρωση του χρονικού ορίου συμμετοχής (που αναγράφεται στο πάνω μέρος της παρούσας σελίδας), όπου κατόπιν κοινής συνεννόησης ορίζονται οι μέρες και ώρες διεξαγωγής, ώστε να εξυπηρετούνται όλοι οι συμμετέχοντες.
💡 Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορέσετε να συνεχίσετε την παρακολούθηση του σεμιναρίου, δεν υποχρεούστε να πληρώσετε τους μήνες που δεν θα παρακολουθήσετε.
Κόστος:
Εγγραφή: Δωρεάν
Μηνιαία Δίδακτρα:
Μόλις 25 € / μήνα
Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε παρακάτω για να ενημερωθείτε!
💡 Η προσφορά ισχύει μέχρι την κάλυψη των θέσεων. Δηλώστε εγκαίρως τη συμμετοχή σας για να προλάβετε!
💡 Η κράτηση της θέσης στην τιμή προσφοράς εξασφαλίζεται με την καταβολή του 1ου μήνα των διδάκτρων.
Χρονικό όριο συμμετοχής:
Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε παρακάτω, έως την ημερομηνία που αναγράφεται στο πάνω μέρος της παρούσας σελίδας.
Βεβαίωση/Πιστοποιητικό
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου έχετε τις παρακάτω επιλογές:
📜 1η επιλογή: Να λάβετε Δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ (αποστέλλεται στο e-mail σας).
📜 2η επιλογή: Να συμμετάσχετε σε εξετάσεις αξιολόγησης (με χρέωση στα 350 €), λαμβάνοντας πιστοποιητικό με αναλυτική βαθμολογία αξιολόγησης για την επισφράγιση των γνώσεων σας, την ενίσχυση του βιογραφικού σας και για τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην αγορά εργασίας (αποστέλλεται στο e-mail σας).
💡 Η βεβαίωση και το πιστοποιητικό εκδίδονται από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ
🎁 Οι σπουδαστές που συμμετέχουν στις εξετάσεις, λαμβάνουν επιπλέον ΔΩΡΟ έκπληξη!
🏅 Οι σπουδαστές που αριστεύουν στις εξετάσεις πιστοποίησης λαμβάνουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ για ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση του βιογραφικού τους.
Περιγραφή του αντικειμένου:
Η Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management) αποτελεί βασικό στοιχείο στην επιτυχία μιας επιχείρησης φιλοξενίας ή εστίασης, καθώς οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι συχνά η πρώτη και πιο καθοριστική αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Ως σημείο επαφής, το τμήμα αυτό είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία μιας θετικής εντύπωσης, διαμορφώνοντας το επίπεδο ικανοποίησης και την εμπειρία του επισκέπτη. Οι επαγγελματίες της υποδοχής αναλαμβάνουν να καλωσορίσουν τους πελάτες, να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους και να διασφαλίσουν ομαλή επικοινωνία μεταξύ του επισκέπτη και των υπόλοιπων τμημάτων της επιχείρησης.
Η σωστή οργάνωση απαιτεί την επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού με ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες, τεχνολογική κατάρτιση και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων. Ο ρόλος αυτός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την αποτελεσματική διαχείριση κρατήσεων, τη διευκόλυνση της διαδικασίας check-in και check-out, αλλά και την ανταπόκριση σε αιτήματα και απορίες επισκεπτών. Η καθιέρωση σαφών διαδικασιών είναι απαραίτητη για την παροχή γρήγορων και ακριβών υπηρεσιών.
Επιπλέον, η αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων, όπως τα λογισμικά διαχείρισης κρατήσεων (Property Management Systems), ενισχύει σημαντικά την αποδοτικότητα του τμήματος. Αυτά τα συστήματα επιτρέπουν την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, τη βελτίωση της συνεργασίας με άλλα τμήματα και την καλύτερη οργάνωση των δεδομένων πελατών, συμβάλλοντας έτσι στη συνολική εμπειρία του επισκέπτη. Στον κλάδο της εστίασης, το τμήμα υποδοχής αναλαμβάνει επιπλέον τη διαχείριση τραπεζιών και ειδικών αιτημάτων για εκδηλώσεις. Ένα καλοσυντονισμένο τμήμα υποδοχής δεν περιορίζεται στην παροχή τεχνικά άρτιων υπηρεσιών αλλά αποτελεί τον συνδετικό κρίκο που ενισχύει την εικόνα της επιχείρησης, καλλιεργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και συμβάλλει στην ανάπτυξη πιστής πελατειακής βάσης, προσφέροντας μια εμπειρία που ξεπερνά τις προσδοκίες.
Στο σεμινάριο αναλύονται τα παρακάτω θέματα:
• Δομή λειτουργίας ξενοδοχείων
• Διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων
• Εκπαίδευση υποδοχή
• Κρατήσεις
• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Μέθοδοι επικοινωνίας με πελάτες
• Τεχνικές διαπραγμάτευσης
• Marketing εξυπηρέτησης πελατών
• Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών δια ζώσης και εξ αποστάσεως
• Τεχνικές αύξησης πωλήσεων
• Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών
• Διαχείριση παράπονων
• Νέες τεχνολογίες και υπηρεσία υποδοχής
Σημαντικό! Δεν απαιτούνται υποχρεωτικές εργασίες ή test κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Επικοινωνήστε με το Κέντρο Σεμιναρίων Αθηνών στο τηλέφωνο 210 2205040 ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα σας καλέσουμε για να συζητήσουμε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Κωδικός φόρμας: ΚΣ-31